Home / Behandelingen / Behandeling van ongewenste bloedvaatjes

Overweegt u om uw uitgezette bloedvaatjes in het gelaat weg te laten halen? Wij hebben jarenlange ervaring in het efficiënt weghalen van deze bloedvaatjes door middel van een laserbehandeling. In de meeste gevallen bevinden de uitgezette bloedvaatjes zich rondom de neusbasis en wangen. Dit kan als erg vervelend ervaren worden, maar kan tevens ook als pijnlijk ervaren worden en klachten veroorzaken.

Couperose

Naast het laten weghalen van bloedvaatjes, kan bij ons ook couperose worden verholpen. Couperose is een huidaandoening waarbij de kleinere bloedvaatjes in het gelaat zichtbaar worden. Dit uit zich vaak in rode wangen, of een rode neus. Couperose komt vaak voor bij mensen met een dunne of lichte huid. Wilt u dus uw bloedvaatjes weghalen of uw couperose laten behandelen? Wij kunnen met u een afspraak inplannen met onze artsen voor een verkennend informatief gesprek naar de mogelijkheden van deze behandelingen.

Overige laserbehandelingen

Behalve het laten weghalen van bloedvaatjes en het behandelen van couperose bieden wij ook nog andere laserbehandelingen aan. Denk hierbij bijvoorbeeld aan de volgende aandoeningen:

-      Spataders

-      Angiomen

Het is bij ons ook mogelijk om grote en/of kleine spataders in de benen te laten weghalen met onze laserbehandeling. Daarnaast is het ook mogelijk om angiomen te behandelen. Dit zijn rode vaatafwijkingen ter grootte van een speldenkop, die als het ware als bolletjes op het lichaam liggen. Beide afwijkingen kunnen doorgaans gemakkelijk met één laserbehandeling verholpen worden. Mocht u vragen hebben over onze behandelingen, of op zoek zijn naar meer informatie, u bent bij ons van harte welkom. Heeft u last van spataders, angiomen of wilt u zich laten behandelen aan couperose? Of wilt u bloedvaatjes laten weghalen en een strakkere huid bekomen? Tijdens een verkennende raadpleging kan uw plastisch chirurg een diagnose stellen en u de mogelijke behandelingsopties aanbieden voor een optimaal resultaat.

Laat vervelende bloedvaatjes met zorg weghalen

Wij begrijpen dat u wellicht vragen heeft over bovenstaande behandelingen. Uw plastish chirurg vindt het belangrijk dat u zich prettig voelt. Iedere vraag is voor ons uniek en behandelen wij met de grootste zorg, een open en vertrouwelijke sfeer is voor ons van groot belang. Neem vrijblijvend contact met ons op via +32 3 744 20 79, per e-mail of via ons contactformulier. Wij streven naar een op het lijf geschreven oplossing voor elk individu.